sobota 2. listopadu 2013

Recenze zapékaných Trio očních stínů MUA/ trio eyeshadow by MUA review

Krásnou sobotu všem :) Dnes jsem se rozhodla, že pro vás nafotím tria očních stínů od značky MUA, která konečně přichází i k nám. Ten, kdo snad ještě tuhle značku dekorativky nezná, ji může sehnat například zde nebo tady :) Já osobně objednávám přímo z oficiálních britských stránek. 

Celkem si můžete vybrat z 10-ti různých barevných kombinací, z toho vám ukážu 4, které jsem si zakoupila já. Snažila jsem se odstíny nafotit tak, aby byly barvy co nejvíce podobné těm ve skutečnosti, tak snad vám pomůžou ve výběru :) Co se týče kvality stínů, tak si nemůžu stěžovat. Jediným nedostatkem je, že když se stín snažím nabrat štětcem, tak dost práší, takže je určitě doporučuju nanést na víčko prstem nebo obyčejným aplikátorem a pak až teprve rozmazat štětcem na víčku. Myslím si, že by bylo fajn, kdyby jeden ze stínů byl matný, protože když použiju jen stíny z té paletky, výsledný efekt se mi zdá až moc lesklý a výrazný na denní líčení. Ale barvy to jsou fakt krásný a vyniknou ještě více při aplikaci za "mokra". Pigmentované jsou vzhledem k ceně opravdu slušně, a pokud použijete bázi pod oční stíny, tak vám bez problému vydrží celý den :) Takže za mě každopádně palec nahoru, protože poměr cena/kvalita je u téhle minipaletky velice slušný!





odstín EMOTIONS








odstín PINK SORBET






odstín CHOCOLATE BOX





























odstín INNOCENCE







Žádné komentáře:

Okomentovat