středa 6. listopadu 2013

Recenze bronzerů/pudrů na konturování MUA/ bronzer by MUA review

Krásné středeční dopoledne. Pře pár měsíci jsem si z oficiálních webovek MUA objednala, mimo jiné, bronzer ve 3 odstínech. Omluvte prosím poškrábané obaly, ale už je nějakou dobu používám a ještě nedávno jsem netušila, že bych o nich mohla někdy psát recenze. :)

Jak můžete vidět na fotkách (zleva odstín 1,2,3), bronzery jsou až na odstín č. 1 (ve kterém vidím úplně minimální částečky shimmeru, na pleti téměř neviditelné) matné, takže jsou vhodné i ke konturování. Pigmentace a výdrž je fajn, řekla bych, lepší než průměrná. Ono je těžké věci za pár korun extrémně kritizovat, když splňují účel, který slibují, ale samozřejmě se dají na trhu najít ještě lepší, i když často za mnohem vyšší cenu. Na druhou stranu, u bronzeru a například i tvářenek mi spíše vyhovuje nižší (ale pořád hodně dobrá!) pigmentace, protože se dá barva krásně vrstvit, zatímco pokud se to přežene s nějakou výraznou, super pigmentovanou tvářenkou, horko těžko se dá nějak stáhnout a upravit ji podle přání.

Jak jsem už psala, odstín 1 je s mírným leskem a spíše teplý odstín, zatímco dvojka je naprosto matná, ale o dost tmavší než jednička s dost výrazným cihlovým podtónem. Určitě bude vhodná spíše na tmavší nebo opálené odstíny pletí. Nejpovedenější je podle mého názoru odstín č. 3, který je studený, přirozený "taupe" odstín. Hodně mi připomíná taupe tvářenku od značky NYX, se kterou se skvěle konturuje. 



















odstín č.1 
odstín č.2
odstín č.3
Kdybych to měla shrnout, poměr cena/kvality je opět fajn (jako u většiny MUA produktů, co jsem zkoušela) a bronzery za tu cenu stojí, takže můžu s klidným srdcem doporučit ke koupi. 

Žádné komentáře:

Okomentovat